niedziela, 7 grudnia 2014

Pierwszy tydzień

Pierwszy tydzień :)

Jak wskazuje tytuł, pierwszy tydzień zmagań za nami :)

Czy jestem zadowolona z siebie? Myślę, że tak. Na pewno zawsze mogłoby być lepiej, ale i tak jestem z siebie dumna :) Dlaczego? Któregoś dnia mama kupiła ciastka, które przez większość czasu leżały w pokoju na stole i błagały mnie żebym je zjadła. Ale ja powiedziałam im stanowcze NIE i nie ruszyłam ich :)
Cały tydzień wytrzymałam i nie zjadłam nic słodkiego, i wytrzymam jeszcze dłuuuugo. 
Muszę jeszcze nabrać motywacji do regularnych ćwiczeń i wpoić sobie wreszcie do głowy żeby pić więcej wody. 
Jak połączę ze sobą te wszystkie 'punkty'  i się do nich zastosuję to pozostanie mi tylko czekać na swoją wymarzoną sylwetkę :)
Tak nawiązując do ostatniego posta Emily co do słodyczy przyszedł mi na myśl pewien pomysł. Emily wspomniała że wydajemy dużo pieniędzy na słodycze. Może po prostu kiedy będziesz chciał/a kupić sobie coś słodkiego wrzuć te pieniądze do słoika/ skarbonki czegokolwiek. I po jakimś czasie zajrzyj do tego pojemniczka i zobacz ile pieniędzy chciałeś/aś wydać na puste kalorie. I wtedy za to co udało Ci się zaoszczędzić na słodyczach możesz kupić sobie coś o wiele przyjemniejszego :)

Ostatnio napisałam koledze, że po feriach mnie nie pozna i zamierzam dotrzymać tego słowa :3
Wydaje mi się, że wtedy powinny być już zauważalne zmiany :)

Zatem bierzemy się do pracy i aktywnie czekamy do wakacji !
Razem damy radę ! :)



5 komentarzy:

  1. Dobry patent z tym, żeby oszczędzić kasę na słodyczach.

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne nastawienie jest bardzo ważne, ja już od 3 dni podjęłam 30 dniowe wyzwanie w ćwiczeniach :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    DO KOŃCA GRUDNIA CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: MÓJ!

    http://karolcia200999.blogspot.com/

    PRZYJACIÓŁKI!

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń