niedziela, 30 listopada 2014

Wstęp :)

No to pewnie przyszła pora na mnie :)

Hej Wam! Jestem Monika :) Emily już wspomniała, że razem będziemy prowadzić tego bloga, który będzie naszą motywacją.
W pierwszym wpisie chciałabym opowiedzieć Wam trochę o nas:) Może trochę odbiegnę od tematu motywacji, ale wydaje mi się, że fajnie będzie napisać coś o sobie.
Z Emily poznałyśmy się przez internet. Zaczęło się właśnie od tego, że wspólnie chciałyśmy dążyć do swojej wymarzonej sylwetki. I tak codziennie pisałyśmy, pisałyśmy, aż zostałyśmy przyjaciółkami i teraz możemy porozmawiać ze sobą na każdy temat.
Poznałyśmy się jakieś 3 miesiące temu. Niestety od tamtej pory nie udało nam się zmienić naszych sylwetek, choć próbowałyśmy już wiele razy, ale teraz podejmujemy tę próbę jeszcze raz i wierzymy, że wreszcie nam się uda. Mam nadzieję, że Nam w tym pomożecie :)
Postanowiłyśmy, że w wakacje spotkamy się po raz pierwszy, już odmienione :)
Już nie mogę się doczekać tej chwili, ale wiem, że nie mogę zawieść Emily i dokonać tego co wspólnie postanowiłyśmy.
Od jutra wprowadzamy w swoje życie radykalne zmiany:)
Nie jemy słodyczy przez najbliższe 3 tygodnie <----- to takie nasze postanowienie adwentowe.
Hmmm. Wybaczcie, ale nie mam chyba dzisiaj weny.
Obiecuję, że moje kolejne posty będą ciekawsze i bardziej motywujące.
Pamiętajcie tylko o jednym:
Decyzja o zmianie swojego trybu życiu, a co za tym idzie swojego ciała zależy włącznie od samego siebie.
Wiele decyzji podejmujemy w życiu, ale na większość z nich nie mamy wyłącznego wpływu, tylko zależy od nich wiele innych czynników i ludzi.
A ta decyzja zależy tylko od Nas !
Więc chcemy być zdrowe i szczupłe?
Sami szczerze odpowiedzcie sobie na to pytanie a potem działajcie :)

A tu wrzucam piosenkę, która naprawdę mnie motywuje i odnosi się trochę do mojego postu:
https://www.youtube.com/watch?v=0QeZarh0cO8


POWODZENIA ! RAZEM DAMY RADĘ :)

5 komentarzy:

  1. jej ja caly czas pplanuje , ze zaczne zdrowy tryb zycia, ale ciagle trace ta motywacje;p
    i to jest najgorsze;d
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, ja też jakoś daję radę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za cb. Wierze ,że się uda :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu! Fajny pomysł na bloga! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na bloga. Nie dość, że pisany z przyjaciółką, to bardzo motywujący. Będziecie motywować siebie nawzajem oraz swoich czytelników. Powodzenia w blogowaniu i w zmianie swojego ciała na lepsze!

    wpadniecie? http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń